انواع تخته نرد

میز تخته نرد شطرنج ریشه گردو

میز تخته نرد شطرنج ریشه گردو  

سبکی که امروزه افراد زیادی به دنبال آن هستند، میز تخته نرد شطرنج میباشد. بعضی ها دوست دارند، نشسته و بر روی زمین، بازی کنند. اما برخی دیگر بازی کردن پشت میز را می‌پسندند. این سبک از تخته نرد مخصوص این دسته از افراد میباشد. شما هم می‌توانید یکی از آنها را داشته باشید.

اصولا شرط دیگر، داشتن فضای کافی میباشد، که هر کسی متاسفانه از این امتیاز برخوردار نیست. امروزه متاسفانه اکثر افراد در آپارتمان های کوچکی زندگی می‌کنند که به اندازه کافی جا برای خود آنها نیست.

مساله بعدی اینست که ساختن میز تخته نرد شطرنج، هم مصالح زیادی را هدر می‌دهد و هم بسیار زمان بر است. لذا این سبک از کارها قیمت پایین ندارند. بطور کلی معرفی و ساخت این دسته از کارها ببیشتر برای افرادی است که از لحاظ مالی توانگر می‌باشند. بهر حال امیدواریم روزی بیاید که هر کسی هر چه دلش می‌خواهد داشته باشد.

متعلقات میز تخته نرد و شطرنج

این نوع از محصولات ما از دو صندلی ست، که هم طرح پایه آن می باشند برخوردارند. همچنین یک دست مهره شطرنج دست ساز سنندج به عنوان اشانتیون روی کار است.

در این مجله انواع میزهای تخته نرد به حضور شما معرفی می‌گردد. جهت دیدن قیمت و توضیحات بیشتر در باره هر کدام میتوانید بر روی عنوان آن کلیک کنید.

میز تخته نرد شطرنج

میز تخته نرد دو بازی تمام گره گردو

 

میز تخته نرد شطرنج

میز تخته نرد سه بازی ریشه گردو

 

جهت دیدن همه محصولات ما به قسمت فروشگاه  مراجعه فرمایید. 

جهت آشنایی بیشتر با ما وارد قسمت درباره ما شوید. 

 

میز تخته نرد

 

 فیلم های استاد خالد هنگام کار کردن در پیج کاری ما در اینستاگرام.

takhtenardehoseine@ 

آیکن سبز رنگ معلق، مربوط به چت واتساپ با ماست. با کلیک بر روی آن می توانید از این طریق نیز ارتباط برقرار کنید.

شماره تماسهای ما :

09185216810☎️ 

09228690226☎️ 

 

 

1 نظر در “میز تخته نرد شطرنج ریشه گردو

  1. tlover tonet گفت:

    It’s exhausting to find knowledgeable people on this subject, however you sound like you understand what you’re speaking about! Thanks

دیدگاه ها بسته شده است.