تخته نرد سنندج 

شکر ایزد منان را که  صنایع دستی آریان توفیق این را دارد که با سابقه درخشان خود، در زمینه ساخت و تولید تخته نرد سنندج، به چنان نام و آوازه ای رسیده که با افتخار میگوییم، ما دارای مشتریهای ثابت بیش از چند دهه میباشیم. بیشترین تنوع در تولید انواع تخته نرد سنندج، بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، شعار ماست.

اگر خواهان خرید تخته نرد سنندج هستید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا وارد چت واتساپ شوید.همچنین جهت دیدن بعضی از نمونه کارهای ما وارد قسمت فروشگاه شوید.

تخته نرد سنندج

کلیک کنید⇐گوشه ای از ویترین افتخارات

تخته نرد سنندج

کلیک کنید⇐همچنین از ما بیشتر بدانید.

تخته نرد سنندج

تخته نرد سنندج

آدرس ماهواره ای ما بر روی گوگل مپ

مجله تخته نرد

پرفروش ترین محصولات

اینستاگرام ما :

takhtenardehoseine@

تخته نرد سنندج

پیشنهاد ما این است، افرادی که میخواهند اطلاعات دقیق و درستی راجع به این هنر داشته باشند، از محتویات سایت، نهایت استفاده را ببرند. چون این کار باعث میشود،در انتخاب و خرید تخته نرد سنندج، به مهارت زیادی برسند. و قدرت تشخیص تخته نرد اصل و مرغوب و نفیس را از محصولات ضعیف و رده پایین داشته باشید.

اما علت اختلاف قیمت تخته نرد سنندج

بطور کلی نکاتی وجود دارند که به اهم آنها میپردازیم.

همیشه چوب گره از ریشه و ریشه از تنه زیباتر و ارزشمند تره. پس تخته نردی که از گره ساخته میشه از لحاظ قیمت با تخته نرد  تنه یکی نیست. البته بعضا ممکنه قیمت تخته نرد تنه، بالاتر هم برود. البته به شرطی که پرکار باشد. و همچنین سطح مهارت استادکار آن عالی باشد.

همچنین تخته نرد تکبازی از تخته نرد دوبازی گرانتره. البته این قیاس زمانی صدق میکند که مصالح هر دو یکی باشند. علتش هم اینه که همیشه برای ساخت تخته نرد تکبازی به دو صحفه مجزا یکی برای داخل و دیگری برای پشت نیازمندیم. و چون تخته نرد تک بازی را حداقل از ریشه یا گیجلان(قسمتی بین گره و ریشه) میسازند. پس نباید انتظار داشت که برخلاف سادگی ظاهرشان، ارزان باشند.

دیگر عوامل موثر در قیمت تخته نرد سنندج 

عامل فوق که بصورت مختصر بدان اشاره کردیم در مورد چوب بود. اما عوامل دیگری چون کار، رنگ و پرداخت نهایی وجود دارند که به اندک توضیحاتی درباره آن میپردازیم.

هر چه کار استادکار از اصول و دقت بیشتری برخوردار باشه قطع به یقین آن اثر از کیفیت و ارزش بیشتری برخوردار هستش. اگر با بهترین مصالح، اثری فاقد کیفیت بسازیم، آن تخته نرد حس بدی به بیننده میدهد. خوشبختانه استاد خالد از بهترین اساتید تخته نرد سنندج بوده و خود بر کیفیت محصولات نظارت دارد.

تمام توضیحات بالا در مورد دقت سازنده دلالت دارد. مضاف بر این میتوانیم بگوییم، رنگ برای تخته نرد به مثابه آرایش برای عروسه.

و اما پرداخت نهایی چیست؟ به کلیه مراحل رفع و رجوع عیب و ایرادات تخته نرد، قبل از  مرحله جلا، پرداخت میگویند. این بخش از ساخت، که بسته به نوع پوشش، از مراحل مخصوصش برخوردار میباشد. از قدیم و سینه به سینه به دست تخته نرد سازان سنندج رسیده است. در کارهای  بازاری خیلی به این جزئیات توجه نمیکنند.

توصیه اکید ما

اگر بعضا سوژه سوء استفاده افراد سود جو قرار میگیریم. این را باید دانست و یقین حاصل کرد که کمکاری از جانب خود ماست. توصیه اکید استادکاران صنایع دستی اینه که از روی تعصب کورکورانه کسی را باور نکنیم. و هرگز با اندک اطلاعات کمی که از فلان سازنده تخته نرد به دست آورده ایم، احساس دانای کل بودن به ما دست ندهد. چرا که بحث های فنی و علمی این رشته وسیع تر از آن بوده که با یادگیری چند اصل کلی، به این باور برسیم که همه نکات ریز و جزئی این حرفه را از بریم.

صبر و اعتماد

نکته دیگر،  «اصل صبر و اعتماد از روی علم و آگاهی» یکی از راه های صحیحی هست که میشه در بحث خرید تخته نرد سنندج، از آن استفاده نمود. این بدان معناست که اعتماد همیشه بد نیست. به شرطی که از روی تجربه و شناخت قبلی باشد.

همچین  ابتدا نظر مشتریان سابق را در این سایت و جاهای دیگر در باره ما بخوانید و سپس به ما اعتماد کنید. چون محصولات ما ضمانت عودت دارند. پس مطمئن باشید تا کاری مورد تایید ما نباشد برایتان ارسال نمی کنیم.

خرید تخته نرد سنندج 
قیمت تخته نرد سنندج
میز تخته نرد 

در نهایت با آرزوی موفقیت برای همگان، امیدواریم که مطالب این سایت، مورد رضایت و لطف شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد.

7 نظر در “تخته نرد سنندج حسینی

  1. yaponskiy_asSn گفت:

    I wish my place was close to your workshop. But unfortunately I am far from you. I hope to come to your city and buy from you.

  2. stamp_ovOr گفت:

    Stamp Maker – Your Best Choice
    design a stamp http://www.stamp-maker1.store/.

  3. HiramHoinc گفت:

    خیلی از سایت مفید شما سپاسگذارم. همچنین از صداقت شما

  4. stamp_vnPr گفت:

    Get Creative with a Stamp Maker
    maker stamp https://eco-pechati.store/.

  5. stempel_veSr گفت:

    Professioneller Stempel selbst erstellen
    digitalen stempel erstellen https://www.stempel-erstellen.fun.

  6. stamp_lfOi گفت:

    Custom Rubber Stamps
    make my own stamp https://www.medpechati.store/.

  7. stempel_uzSr گفت:

    Erstellen Sie Ihr Unikat – Einen individuellen Stempel selbst erstellen
    digitaler stempel erstellen kostenlos stempel-erstellen.fun.

دیدگاه ها بسته شده است.